Sunday, March 21, 2010

Subhanallah,, maha suci allah...tiada tempat yang aku sembah selain darimu ya allah,, betapa sayunya hatiku ya allah andaikata aku tidak dapat menolong saudaraku untuk ku beri ilmu, jalan dan pengharapan dan sumber yang dapat membantu dirinya agar keluar dari kemiskinanan itu,, Jangan kau ambil dan tarik segala rezeki halal yang aku perolehi ini untuk ku kongsi dengan mereka yang aku cintai, walaupun sebenarnya aku sendiri tidak berdaya......... Jangan kau sikitkan rezki dan kurangkannya dari ku,, biarpun tidak sekaya mana,,aku gembira dan berpuas hati apabila mereka tersenyum menerimanya dariku Ya Allah.... Engkau yang maha kaya tuhan semesta alam yang mengaturnya dan menganugerahkan kan kekuatan dan kesenangan yang sedikit cuma untuk berkongsi dengan saudaraku,,kasihanilah mereka,,, mereka yatim piatu,, tanpa berbapa hanya beribu tua yang tak punya kudrat yang kuat YaAllah,, berilah kekuatan yang luarbiasa untuk ku bersama- sama mengenggam kejayaan dan kesenangan ini bersama saudara saudaraku,,,jangan kau putuskan rezkiku dan tali gengaman mu dari diriku hamba yang hina ini,,,,Amin Ya rabbal alamin....... Ya Allah,,,,dengan sedikit harta dan kejayaan ini ianya,, dapat ku janakan,, untuk mereka untuk mendapat redha mu,,,,,( Nurul Hassan-Malaysia )

No comments:

Post a Comment