Thursday, May 13, 2010

Ya Allah, aku mohon pilihan terbaikMu dengan segala pengetahuanMu, aku mohon takdir ketetapanMu dengan segala kekuasaanMu dan aku memohon sebahagian karniaMu yang Agung. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa sementara aku tak berdaya, Engkau Maha Tahu sementara aku tak tahu. Engkau Maha mengetahui perkara gaib. Ya Allah, jika Eng...kau tahu hal ini baik untukku dalam agamaku, hidupku dan nasib akhirku maka tetapkanlah ia untukku dan mudahkanlah aku untuk meraihnya. Kemudian berkatilah aku didalamnya. Namun jika Engkau tahu bahwa hal ini buruk bagiku dalam agamaku, hidupku dan nasib akhirku maka jauhkanlah ia dariku dan jauhkanlah aku darinya dan tetapkanlah yang baik untukku dimanapun ia berada kemudian redhailah aku... Aku memohon kesejahteraan hidup bersama keluargaku dunia dan akhirat. ( Rafeah Fazlina Ahmad )

No comments:

Post a Comment